طراحی سایت در اروپا

۳ بازديد
طراحی سایت در اروپا؛ امروزه طراحی سایت یک از امور مهم و ضروری برای پیشرفت و توسعه کسب و کار شماست. شما هر جای دنیا باشید که می توانید با طراحی یک سایت و سئوی صحیح آن و طبق قواعد گوگل، به فروش بیشتر و درآمد بالاتر برسید. هم اکنون اگر در اروپا هستید و می خواهید برای توسعه حرفه خود بازاریابی الکترونیک، یک طراحی سایت در اروپا انجام دهید ولی با طراحی سایت آشنایی ندارید، تا پایان این مقاله با ما باشید تا شما را با طراحی سایت در اروپا آشنا کنیم. آن چه در این مقاله در مورد طراحی سایت در اروپا می خوانید:
  • تاریخچه ایجاد اولین وب سایت
  • پیش نیاز های طراحی یک وب سایت
  • طراحی وب سایت چگونه انجام می شود؟
  • زبان های مورد نیاز برای قسمت فرانت اند
  • مراحل طراحی بک اند
  • انواع طراحی سایت
  • سئوی سایت در اروپا
  • امکانات و ویژگی های یک سایت خوب
  • مزایای طراحی سایت در اروپا
  • قیمت طراحی سایت در اروپا
طراحی سایت در اروپا 

تاریخچه ایجاد اولین وب سایت

تاریخچه راه اندازی سایت ها و پیشرفت تجارت الکترونیک، به چند سال اخیر برمی گردد و خیلی دور نیست. اولین صفحه وب در سال 1991 و توسط آقای “تیم برنرز لی” طراحی و راه اندازی شد و دسترس عموم مردم قرار گرفت. اولین سایت ایجاد شده بسیار ساده و فقط متشکل از تعدای متن و لینک بود.

پیش نیاز های طراحی یک وب سایت

اصلی ترین موضوعی که برای طراحی یک سایت باید به آن تسلط داشته باشید، برنامه نویسی است. یعنی لازمه ورود به دنیای سایت و طراحی سایت آشنا بودن با زبان های برنامه نویسی است. همچنین تسلط به زبان انگلیسی نیز کمک زیادی به شما در این راه خواهد کرد. پس قبل از هر چیزی نیاز است تا زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و در غیر اینصورت بهتر است برنامه نویسی و طراحی سایت را به متخصصین این حوزه بسپارید.

طراحی وب سایت چگونه انجام می شود؟

در حالت کلی طراحی سایت به دو دسته تقسیم می شود: بخش اول آن که فرانت اند نامیده می شود و به آن کد نویسی سمت کاربر نیز گفته می شود، مربوط به ظاهر و قالب سایت است که برای کاربر قابل مشاهد است. بخش بعدی هم بک اند یا برنامه نویسی سمت سرور است که به اقداماتی که برای تعامل بین کاربر و سرور و در کل پردازش های سمت سرور، انجام می شود، مربوط می شود. در ادامه با مراحل طراحی فرانت اند و بک اند آشنا می شویم.

زبان های مورد نیاز برای قسمت فرانت اند

در طراحی فرانت اند یا کد نویسی سمت کاربر، نیاز به تسلط به زبان های برنامه نویسی است. بهتر است اگر در این زمینه مهارت ندارید کد نویسی سایت خود را به متخصصان طراح سایت بسپارید. برخی از زبا ن های که نیاز است تا شما آن ها را برای کدنویسی بدانید و تسلط داشته باشید، عبارتند از:
  • HTML: اچ تی ام ال، یک زبان نشانه گذاری است که برای طراحی ظاهر سایت یا همان بخش فرانت اند، نیاز است. در واقع اچ تی ام ال نقش چهارچوب یک سایت را دارد. پس آشنایی با زبان اچ تی ام ال ضروری است و شخص کد نویس حتما به این زبان مسلط است.
  • CSS: زبان سی اس اس نیز یک زبان نشانه گذاری بوده که زبان نسبتا پیچیده ای است ولی برای زیبایی سایت مورد نیاز است. تنها با زبان اچ تی ام ال نمی توان ظاهر سایت را طراحی کرد و برای زیباتر شدن سایت باید از سی اس اس استفاده کرد.
  • جاوا اسکریپت: با زبان اچ تی ام ال و سی اس اس شما می توانید صفحات سایت تان را طراحی نمایید. ولی ممکن است بخواهید امکانات بیشتری مانند ساعت، تقویم، انیمیشن و ... را در سایت قرار دهید. در این صورت نیاز است تا زبان جاوا اسکریپت را یاد بگیرید تا بتوانید امکاناتی را که می خواهید در سایت قرار دهید.

مراحل طراحی بک اند

بخش بک اند که برنامه نویسی سمت سرور نیز به آن گفته می شود، به پیاده سازی منطق مربوط می شود و معمولا برای کاربر قابل مشاهده نیست. طراحی این قسمت نیز مستلزم تسلط بر زبان های برنامه نویسی است. برخی از این زبان های برنامه نویسی مهم که می توانید برای برنامه نویسی بک اند سایت خود استفاده کنید، عبارتند از: زبان برنامه نویسی: برای طراحی بک اند وب سایت، باید به دنبال زبان های برنامه نویسی سمت سرور بروید، یکی از زبان های برنامه نویسی که اکثر برنامه نویسان از آن استفاده می کنند PHP است که بیش از نیمی از سایت ها با این زبان طراحی شده اند. زبان های دیگری نیز وجود دارند که برای برنامه نویسی سمت سرور می توان از آن ها استفاده کرد، مانند پایتون، جاوا، پریل و ... . دیتا بیس: پس از طراحی سایت داینامیک، نیاز است که یک پایگاه اطلاعات داده ایجاد نمایید تا اطلاعات ورودی شما را برای دسترسی در آینده، ذخیره کند. از دیتا بیس ها محبوب و پر استفاده می توان به MYSQL اشاره کرد که با زبان پی اچ پی نیز سازگار است.
طراحی سایت در اروپا 1 

انواع طراحی سایت

سایت ها معمولا یا به صورت استاتیک ( ایستا ) و یا داینامیک ( پویا ) طراحی می شوند که بسته به نوع هدف و نیاز شما نوع طراحی می تواند تعیین شود. امروزه معمولا بیشتر سایت ها به صورت داینامیک طراحی می شوند. در ادامه به تفاوت این دو می پردازیم:

استاتیک:

در طراحی سایت به صورت استاتیک، شما نمی توانید در هر زمانی که نیاز بود محتوای سایت را تغییر دهید و هر گونه تغییر یا ویرایش محتوا در این گونه سایت ها مستلزم کد نویسی خواهد بود. طراحی استاتیک پیچیده نبوده و معمولا برای سایت هایی که در حدود یک صفحه اند مانند بعضی از لند پیجینگ ها، سایت هایی در مورد معرفی موضوعی و ... هستند که محتوای آن ها ثابت خواهند ماند،به صورت استاتیک طراحی می شوند.

داینامیک:

در سایت هایی که به صورت داینامیک طراحی شده اند، می توان محتواهای موجود در سایت را ویرایش و یا حذف کرد. مثلا سایت های فروشگاهی و خدماتی، سایت های محتوا محور، شبکه های اجتماعی و ... باید به صورت مداوم به روز رسانی شوند و محتوای آن ها ویرایش و یا اضافه شود که انجام این کار در سایت استاتیک کاری بسیار زمان بر و مشکل خواهد بود. به همین دلیل امروزه اکثر سایت ها به صورت داینامیک طراحی می شوند تا مدیر سایت بتواند هر زمان که نیاز بود محتوا را تغییر، حذف و یا اضافه کند.
  • تا اینجای مقاله با طراحی سایت و بخش های طراحی یک سایت و زبان های مورد نیاز برای برنامه نویسی آشنا شدید. در ادامه با سئوی یک سایت برای افزایش ترافیک سایت تان و همچنین امکانات و مزایای طراحی سایت در اروپا آشنا خواهید شد.
طراحی سایت در اروپا 2 

سئوی سایت در اروپا

سئو سایت به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو است. سئو شامل اقدامات و اصولی است که برای تایید شدن و مورد توجه قرار گرفتن توسط گوگل یا سایر موتورهای جست و جو، انجام می شود. که پس از تایید شدن سایت شما توسط گوگل، سایت را به کاربران و مشتریان پیشنهاد می دهد، در نتیجه کاربران زیادی وارد سایت شما شده و فروش شما بیشتر و درآمدتان افزایش می یابد. در نهایت سئو اصولی سایت منجر به ارتقا سایت شما و توسعه کسب و کارتان خواهد شد.

امکانات و ویژگی های یک سایت خوب

  • یک سایت خوب ظاهر مناسب و جذابی دارد که نظر مخاطب را جلب می کند و باعث می شود کاربر در سایت شما بماند و سریعا صفحه شما را ترک نکند.
  • یک سایت قسمتی با عنوان جست و جو دارد که به کاربر کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را سریع تر و راحت تر، بدون سردرگمی در سایت، پیدا کند.
  • در یک سایت درگاه های پرداخت وجود دارند تا مشتری پس از انجام خرید به درگاه منتقل شده و داخل سایت مبلغ خرید را واریز نماید.
  • امکان ثبت نظرات و نظرسنجی در یک سایت وجود دارد تا به مشتریان جدید کمک کند تا بر اساس نظر سایر کاربران به سایت شما اعتماد کنند.
  • یک سایت خوب فروشگاهی، سبد خرید دارد تا مشتری پس از انتخاب کالاها و محصولات مورد نظر، تمام آن ها را به صورت یک جا در سبد مشاهده کند و در صورت نیاز کالایی را به سبد اضافه و یا حذف کند.

مزایای طراحی سایت در اروپا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گرایش اکثر کسب و کار ها به بازاریابی های آنلاین، شاهد افزایش چشمگیر سایت ها و به خصوص سایت های فروشگاهی و خدماتی هستیم. طراحی سایت مزایای زیادی هم برای خود کسی که سایت را ایجاد می کند دارد و هم برای مشتریان و کاربرانی که نیاز خود را از طریق سایت برآورد می کنند. در زیر به برخی از مزایای طراحی سایت در اروپا اشاره می کنیم:
  • با وجود یک سایت مشتریان شما محدود به منطقه اطراف شما و فقط شهر شما نیستند و از تمام نقاط کشور یا حتی کشورهای همسایه و کل دنیا نیز می توانند از خدمات سایت شما استفاده کنند.
  • با طراحی یک سایت و سئوی صحیح آن، شما در بین مشتریان اعتبار بیشتری به دست می آورید و در آینده نیز می توانید نظر کاربران زیادی را جلب نمایید.
  • ایجاد یک سایت به ثبت برند شما کمک خواهد کرد و شما بین همه مشتریان به محبوبیت خواهید رسید.
  • در نهایت این اعتبار و اعتماد تبدیل به فروش و درآمد بیشتر برای شما خواهد شد.
  • همچنین با طراحی یک سایت به مشتریان خود کمک می کنید تا آنچه را که می خواهند سریعا از سایت سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند، بدون اینکه نیازی به بیرون رفتن و صرف وقت اضافی داشته باشند.
طراحی سایت در اروپا 3 

قیمت طراحی سایت در اروپا

قیمت طراحی سایت در اروپا به عوامل زیادی بستگی دارد که بسته به نوع نیاز شما و هدف شما از طراحی سایت، این عوامل تعیین تعیین می کنند که هزینه نهایی ایجاد یک سایت چه قدر خواهد بود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت در اروپا و یا راهنمایی بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.
سخن آخر
در این مقاله با طراحی سایت در اروپا و مزایای طراحی سایت در اروپا آشنا شدید، در صورت وجود ابهام یا سوالی می توانید طی یک مشاوره تلفنی رایگان برای تمام سوالات خود پاسخ دریافت نمایید. تیم مجرب افرند وب آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان است و همین الان می توانید با ما تماس بگیرید.
منبع : افرند وب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.